Sunday 18 December 2011

Berserah tengkujuh ride 2011

 hehehe,trek ku



 bro naz&ciff




Berserah tengkujung ride 2011,sememangnya mecabar,laluan trek yang dibasahi hujan yang bergugaran dibumi berserah seharian sebelum hari pertandingan telah menyukarkan rider-rider,keadaan trek yang lecah,berlumpuran,walaupun begitu saya dan rakan berasa amat bertuah kerana dapat menghabiskan kayuhan dengan selamat,di sini jugak buat pertama kalinya saya berjumpa dengan bro naz,yg sebelum ni hanya bersembang di MUKA BUKU je.hehehe,rupanya kuat jgk bro naz ni mengayuh,ditinggalnya saya dibelakang,menekan pedal wellgo hingga ke garisan penamat.kayuhan hari itu diiringan hujan dan tiupan angin,sememang nya mecabar tetapi saya memdapat kenangan serta pengalaman yang berharga.berserah tengkujuh ride 2011 tidak akan pudar dalam ingatan,tidak disangka,nombar saya A 249 telah menangi lucky draw utama iaitu basikal trek modal 3700,saya bersyukur kepada ALLAH,dgn izin nya saya bertuah.hehehe,tidak lupa jugak kepada pihak pengajur dan kepada yang terlibat dalam berserah tengkujuh ride 2011 terima kasih diucapkan dari kami GAATEH CYCLING TEAM.insyallah tahun depan kita berjumpa lagi,sekian

No comments:

Post a Comment